Hoe je account based marketing (ABM) succesvol inzet
Heb je diverse soorten klanten? Benader die persoonlijk volgens account based marketing en profiteer van een 10% hogere ROI.
Heb je diverse soorten klanten? Benader die persoonlijk volgens account based marketing en profiteer van een 10% hogere ROI.
Met de juiste tools en technologie zijn de mogelijkheden oneindig. Dit gaat ook op voor marketing en sales alignment. Voor vele organisaties is het nog een behoorlijke opgave om de kloof tussen marketing en sales te dichten. Marketing en sales tools maken deze opgave een stuk eenvoudiger, mits zij goed worden ingezet.
Marketing en sales alignment; het is makkelijker gezegd dan gedaan. Toch is het zeker de moeite waard, aangezien met een goede marketing en sales alignment tot 26% meer omzet behaald kan worden. Dit is in het voordeel van beide afdelingen, sinds zowel marketing als sales werken aan de groei van de organisatie.
Marketing en sales alignment; we horen deze term steeds vaker terugkomen. Misschien bent u er binnen uw organisatie al mee bezig of staat het juist nog in de kinderschoenen. Maar waarom is het eigenlijk zo belangrijk om deze twee afdelingen optimaal te laten samenwerken?